もちづきさんへ
moneygramから返事が届きました。
以下はその内容です。
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Dear Customer,
Thank you for contacting MoneyGram International.
We apologize for the delay. While we strive to provide our customers with the highest degree of service, there are times when a problem may arise, and we regret that you may have been inconvenienced. Unfortunately at this time Nigeria is a receive only country.
We hope we have addressed your question to your satisfaction. Please do write to us at CustomerService@moneygram.com, as soon as you can, if you feel we missed any aspect of your question or you are unhappy with our response. We will be glad to assist you further.
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SBIレミットからの回答(1店舗のみナイジェリアからの海外送金は可能だろうとのこと)とは異なります。しかし、回答はナイジェリアからではなくMoneyGram Internationalです。
SBIレミットから紹介の会った
FIDELITY BANK LLC
EBUTE METTA
WILLOUGGHBY STREET 11C LAGOS, 23401
23414619031
に、海外への送金ができるか確確認することをすすめます。